sunnuntai 27. tammikuuta 2013

Sunnuntai


Nää sunnuntait on niin vaikeita
Kun päässä pyörii ajatuksia haikeita
Se meinaa mun päässä taas kuiskii
asioita ilkeitä, pitäisipä sen suunsa kii

Mulle hiljaa kuiskii “Jää perkele peiton alle
Ei kukaan sua kaipaa minnekään muualle
Miksi kaipaisi, sinä kun oot tilas luuserin
Et ole mikään gaselli, et pysty testiin cooperin”

“Jää kotiin, piileksi muulta maailmalta
kaikki susta kuiskisi  “Muija näyttää halvalta
elämä sitä mukamas niin urakalla koetellut
läskeistänsä pian ehkä kaikki rasvat nuollut”

Mut mä sitten jo huudankin raivolla
“Turpakii mörökölli, en halua olla rappiolla
En halua himassa nukkua, painajaisia pelätä
en halua kuulla valheitasi, joten älä enää kälätä”

Ja nyt tänään, vaikeana sunnuntaina
Olo on sama kun aina keskiviikkona
Kun olen päässyt vihdoin ulos kolostani
Ja olen kiitollinen tästä hyvästä olostani

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti