keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Pakko lähteä


Mun on pakko ottaa vähän välimatkaa susta
Se vaikka mua kirpaiseeki aivan helvetisti
Koska vaikka sä ajatteletkin että teen nii aina
Niin nyt mun on pakko ajatella itseänikin

Vaikka ajatteletkin että musta ei irtoa lämpöä
Rakkautta, myötätuntoa, ymmärrystä, mitään
Mikä viittaisi siihen että olisin huomaavainen
Niin valitettavasti tuotan sulle pettymyksen sitten

Multa hävisi rahat nopeammin sun kanssasi
Kun kuppiloissa pilkkuun asti pyörittiin
Mutta rahat ei merkkaa mulle niin paljon
Kun seuraavat asiat, mitä hävisi mukana:

Multa on mennyt järki, itsetunto ja –kunnioitus
Musta on kadonnut hymy kasvoiltani,
Ja sen mukana myös se veikeä katsekin
Helvetti sä varastit mun sydämen

Mustelmille ja arville sen olet saanut
Mutta mina vaikka viimeisillä voimillani
Pistän sen takaisin kuntoon, vahvemmaksi
Ennen kuin sut suostun taas kohtaamaan

Katsotaan sitten pystynkö normaalisti olemaan
Vai onko pakko lähteä eri suuntiin
Ihan molempien parhaaksi
Ettei tarttisi enää itkeä turhaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti