maanantai 21. tammikuuta 2013

Painu vittuun


En jaksa enää kuulla sulta enää yhtään
Kuinka mä oon sua huonompi ihminen
Kuulepa hei, haistapa sinä kukkanen
Yhtä huono ihminen säkin oot kun mä

Väität ettei musta oo mihinkään muuhun
Kun rappioon, rappioon mistä ei oo ulospääsyä
Mua joka hetki alistat vaan alemmas ja alemmas
Etten vain alkaisi luulemaan liikoja itsestäni

Eli eikö mun tarvitse kuunnella sulta enää yhtään pahaa sanaa
Jos vain polvistuisin sun edes ja menisin sun pillin mukaan?

Mutta se ei mene niin, oon sen nähnyt ja kokenut useasti.
Sä samanlainen kilipää alistaja olisit kuin ennenkin.

Joten aivan sama mitä sä tästä nyt kelaat tai opit
Vaikken usko että kelaat tai opitkaan mitään:

Painu vittuun lässyttämästä, kuinka iljettävä oon
Painu vittuun lässyttämästä, kuinka läski mä oon
Painu vittuun lässyttämästä, kuinka rappioitunut oon
Painu vittuun lässyttämästä, kuinka musta ei oo mihinkään

Äläkä helvetti tule takaisin mun silmieni eteen,
Ennen kun säkin alat näkemään mua ihmisenä.

Ihmisenä, jolla on myöskin sydän mikä sykkii
Ihmisenä, jolla myöskin on arvoa tässä maailmassa

Äläkä kuvittele että mä sun eteen enää polvistuisin
Sulta hyväksyntää rukoilisin, sun vuoksesi mitä vaan tekisin

Älä multa mitään vittu vie odota

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti