keskiviikko 12. syyskuuta 2012

Pystynkö?


Mua kuumottaa
Kun pian pitäisi olla
Jotain muuta mitä en ole
Jotain, mikä on musta kaukana

Mua pelottaa se
Et pystynkö olla
Jotain muuta mitä en ole
Jotain mikä on musta kaukana

Voinko vakuuttaa ihmiset
Että pystyn muokkaamaan itseni
Sellaiseksi, mitä en oikeasti ole
Ihmiseksi, jota ei muksi tunnistaisi

Osaanko valehdella
Niin hyvin että kaikki uskoo
Että se olen oikea minä
Se, joka puita halailee

Pystynkö koko sydämeni pohjasta
Nauraa, vaikka ei naurattaisi
Niin räkäisesti ja eloisasti
Että se Nauru tarttuu muihinkin

Voinko juoda niin
Että olen mukamas humalassa
Muutaman lapin kullan jälkeen
Olla niin humalassa

Osaanko leikisti rakastaa jotain
Joka ei huomaa sitä että
Mäki oon nainen
Mun rähjäsen rotsin takana.

Pystynkö?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti