sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

Tuhlaajatytön kevät


(Jatketaan tätä nk. "tuhlaajatyttö" sarjaa.. :D)

Mä oon tuhlaajatyttö, pahimpia homsantuusia
Mitä tässä maailmassa voi olla, niin mä ajattelen
Kunnes muistan asuvani täällä pohjoisessa
Niin kylmässä paikassa, kaikkeen muuhun nähden.

Nyt mä kevääseen oon hiljalleen heräämässä
Tunnen sen jo rinnassanikin, sen hassun tunteen
Mitä vain rakastuneet tuntee, niin mä ajattelen.
Sen tunteen kun haistelee kevään tuoksua.

Mä vavahdun sitten siihen että joku mua katseli
Eilen hymy kasvoillaan, toisella katseel kun muut
Kun se näkisi musta kaiken, kun se tuntisi mut
Mä hymyilin takas, tavoistani poiketen.

Kevättä rinnassa, kevättä kaikkialla, ei sitä voi paeta
Ja huomaan sen; Se on saanut minutkin nyt kiinni,
Pahimman homsantuusan, pahimman tuhlaajatytön
Kun tuhlaajapoika, häntäheikeist pahin, mut hurmas.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti