tiistai 12. maaliskuuta 2013

Missä olet nukkumatti/Mökillä

Kello on 02.30 ja mä oon viel hereillä.. Ei tän näin pitänyt mennä, ei todellakaan.. En jaksa ees enää laskee, kuinka mones kerta tää on kun mä havahdun siihen että kello näyttää taas sellaista aikaa, jolloin pitäis olla oikeesti nukkumassa. Herätys kuitenkin about 4 tunnin 15 minuutin päästä.

Mainitsin viime postauksessa julkaisevani uutta tekstiä iltaan mennessä. No, koska nukkumatti feidas mut taas vaihteeks (tai oikein ilmaistuna; on myöhässä) ja se saa mun päähän taas vaihteeks harmait hiuksii, julkaisen nyt teidän iloksi/kauhuksi "uutta" tekstiä (tää on kirjoitettu vähän aikaa sit toisen frendin näyttöön, kuten mä siit jo mainitsinkin edellises postaukses). :) Nauttikaa!

Mökillä


Hyppään silmät kii
Kohti tuntematonta
Nousen puhtaana
Hymyilen sinulle
Hymyilet minulle

Ojennat maissia
Niin paahtavaa
Ahmaisen sen
Naurat minulle
Nauran sinulle

Maataan nurmikolla
Pelataan tetristä
Päät vastakkain
Suutelet mua
Suutelen sua.

Lämpö kasvoilla
Vihreät maisemat
Myös sinistäkin
Kukkien tuoksu
Olen onnellinen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti