keskiviikko 20. helmikuuta 2013

Viha&Rakkaus


Se ei ole viha tai rakkaus
Mitä meidän välillä on
Se on viha ja rakkaus
Mitä me tunnetaan

Vihaa silloin kun juot kaljaa
Ja oon sulle lihava, ilkeä huora

Vaikken edes muita miehiä katsele
En, vaikka siitä maksetaisiinkin
Eikä mulla paista kun luut läpi
Ja rehellisyys ei ole ilkeyttä.

Vihaa silloin kun mä juon kaljaa
Ja oot mulle laiska, ilkeä juoppo

Vaikka sä jotenkin hankit ne rahat
Millä mä ruokin meidän kissan.
Juoppo olet vain kuin vituttaa
Ja rehellisyys ei ole ilkeyttä.

Rakkautta silloin seuraavana aamuna
Kun sä tilaat mulle lempi pizzaani
Ja anteeksi pyytäen, kerrot sen mulle
Kuinka et voisi olla musta erossakaan.

Rakkautta silloin seuraavana aamuna
Kun sulle pleikkarin eilen varastin
Ja anteeksi pyytäen, kerron sen sulle
Kuinka mäkään en voi olla susta erossa.

Ja luvataan toisillemme jälleen kerran:
Ei enää ikinä riidellä, ja rakastellaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti